Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Schlagern

Publicerad 2011-03-14 12:28:12 i Om ditt och datt,

I helgen gick ju melodifestivalsfinalen av stapeln och vad jag har förstått det som vann Eric Saade. Min favvo va ju så klart Danny så det va lite surt med en andra placering. Menmen jag kommer ju dansa som aldrig förr varje gång jag hör den på dansgolvet i alla fall som den sanna schlagerråtta jag är :) Sitter och kikar på Youtube just nu och poppar lite för mig själv :)

Idag har vi legat vi stranden och bara myst..riktigt skönt..stod på väderprognosen att det skulle vara åska och regn men hittills har det bara varit sol sol sol :) Hoppas ovädret kommer inatt istället...hoppas hoppas!! Markus var iväg och fick en Aloe Vera Massage för en liten stund sen för att kyla sin lite rödbrända kropp..superkallt och skönt tydligen! Mkt bra :) Själv fortsätter jag att fläcka ner min kropp med små röda märken här och där...fantastiska pigment jag har..haha. Jaja har iaf inte bränt mig och kan ligga i solen utan problem. Har ju båda SPF 50 och 30 ;)

Markus har läst sig till att det finns en Shooting Range inte långt härifrån och är sugen på att testa skjuta lite. Jag är lite småsugen jag med..vore ju lite häftigt att bara få stå och mata och prova på, hihi..vi får se!

Åter till Youtubandet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela