Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Rocky

Publicerad 2011-03-03 08:32:57 i Hundlivet,

Som ni kanske förstått har vår prins nu landat. Tiden går åt till bara honom :P Han sover, äter, gör sina behov ja ni vet, allt flyter på som det ska. Vaknar tidigt om nätterna och vill ut/leka/mysa innan det är dags att somna om igen :)



Min säng om mjuk och skön, både att sova och busa i.



Busbitas tycker jag mkt om!



Måste jag vara med på bild?? ;)



Sova hos husse är bland det bästa jag vet :)

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-03-03 08:57:54

Så kär han är! Gullet! Va är det för ras? Saknar dig<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-03 14:34:48

ÅÅÅÅ va söt!! T.om Svante som är hundrädd tyckte detsamma :)

Jag kan vara hundvakt i sommar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela