Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Söndag

Publicerad 2011-06-26 15:03:47 i Om ditt och datt,

Hittills har jag sovit till halv 12...very nice!! tog en prommis med prinsen och sen rensat ogräs på framsidan samt klippt gräset. Ska även plantera häcken och boxbumen innan denna dag är slut är det tänkt! Fick precis ett sms att det var ok att dyka upp så jag ska väcka Markus, piffa till mig lite och bege mig ut till Vibo för lite Astrid-mys!! :)

Va till Sala igår kväll med Sara och träffade Emy, Fia, Linda och Amanda. Satt o hängde hos Fia innan vi gick över till WGE där det var förfest. Vi skulle dock inte ut, jag hade Rocky men Sara körde så jag fick snällt både ett och två glas vin av Linda..tack för det :) Mjukstart på semestern...bara 5 arbetsdagar kvar nu!!!! och 7 dagar kvar till RHODOS!!!!!!!

På festen dansades det till denna låt...riktigt nice..har lite 80-tal över sig..hihi..enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela