Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Leeedig!!

Publicerad 2011-06-25 14:26:47 i Bara jag,

Skönt med två dagar ledigt! Visst att det är helg som annars men det känns extra skönt då det var ledigt även igår! Igår var vi på bröllop, min fina vän Catarina blev fru till Fredrik :) Kommer ett eget inlägg om det senare :)

Idag tänker jag mest bara mysa runt..har tvättat två tvättar, torkat ut badrumsskåpet och lite annat småfix. Ska slutföra innan kvällen kommer. Får se vad som händer ikväll..darling ska jobba. Prata med Fia om en vända till Salatown..aldrig fel med ett glas vin så där..hehe..får se om vi kan få hundvakt bara..brukar ju alltid lösa sig!!

Vädret idag är ju verkligen hit och dit men nu skiner solen ser jag så jag ska passa på att ta en vända med prinsen innan nästa skur!

Höres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela