Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Hurra hurra hurra!

Publicerad 2011-06-12 21:50:01 i Det där lilla extra,

Igår var ingen vanlig dag utan det var min 27:e födelsedag :) o den var super! tack för att ni kom allihopa, familj och vänner. Jag kom fram till att jag satt ute från 13 till 23..very nice!! fika, mat, saft, kaffe, vin o umgänge! o tack för de fina presenterna..me like it a lot!! kom på i efterhand att jag totalt glömde bort kameran under dagen så det får bli en visning av de härliga presenterna istället :)



en jordgubbsplanta...:)



en buxbom som ska planteras på framsidan :)



det supersnygga kakfaten har fått sin plats i köket :)



presentkort, parfym, bodylotion..sweet :)



o ett hjärthalsband från mina hjärtan :)



o blommor o vin..vinet var gott kan jag meddela ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela