Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Förberedelser!!

Publicerad 2011-07-02 11:19:24 i Favvo,

Har en hel del att göra idag. Ska ner på staden och byta ett linne jag köpte igår till en tröja (förhoppningsvis, om den finns) och ett par kortare byxor, köpa mascara, kolla på klocka och underkläder. Tur att de butiker jag ska till alla finns under samma tak!! Tack kvarteret Igor för det..hehe :)

Sen ska det städas lite, skrivas packlista och lägga ner allt som ska med i resväskan...IMORRN RHODOS!!! La fram lite kläder igår som jag tycker borde räcka..lite underkläder, bikini och sen allt smink, shampoo etc som såklart ska ner. Är en smula kluven vad jag ska ha för skor med mig. Min fötter har ju en förmåga att svälla nå kopiöst i värmen och då är det inte kul att alltid ha klackar med remar..lämnar väldigt tydligen märken efter sig om jag säger så...

Hoppas bara att mina shoppingfingrar kan behärska sig sen..jag förstår inte ibland när jag sätter igång. Är så grymt trött på att ha samma kläder JÄMT!! och bara ha "arbetskläder" i garderoben. Är säkert därför jag gick lite bärsäkagång igår för att få lite förnyelse. Så nu är jag mer än redo för sommarn!! Gillar det skarpt :)

Bifogar ett par bilder från vår båttur häromkvällen...det var riktigt härligt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela