Just me

...om allt, inget och det däremellan...

VV

Publicerad 2011-01-22 14:55:02 i Bara jag,

Nu har det hänt, jag har gått med i viktväktarna, online. Mina kilon att tappa är minimala och det vet jag, det är inte därför jag har gått med, eller jovisst är de det men inte huvudandledningen. Jag kände att jag måste få ordning på mina (våra) matvanor och då fanns det ingen annan utväg. Det jag gillar mest är deras checklista där man fyller i allt man äter på en dag. DET BEHÖVER JAG kan jag säga!! Jag tycker att jag äter bra och hej och hå men icke det..stoppar tydligen i mig mer skräp än jag trott, vilket är nyttigt att se genom detta verktyg. Så nu äter jag väldigt mycket frukt och grönt för att vara mig och det är superbra!! Det är ju egentligen så det ska vara men lat och bekväm som jag är så skippar jag det, varför vet jag inte men så ser det ut.

Har nu slängt i mig en lunch á la korvgryta, inte så mycket smak men ändå helt ok! Jag är mätt och det är huvudsaken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela