Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Sömnen och träning

Publicerad 2011-01-10 22:38:19 i Bara jag,

Inatt var det inte kul. Jag kunde inte sova. Låg och läste i en timme. Såg på tv ihopp om att slumra in. Icke det. Blev 2 avsnitt 2 ½ men, CSI även det x2 och still no sleep. Våndan över att jag MÅSTE UPP när klockan ringer...FÅR INTE försova mig gjorde ju inte saken bättre. Somnade in tillslut strax efter halv 3 när darling avslutat sitt arbetspass (!) och också skulle slumra in och det var bara att pallra sig upp när klockan ringde vid 06...

Förstår egentligen inte hur jag kan va vaken än så länge. Hamnde i paltkoma efter maten sen huvudvärk som fick jämnas ut av en kopp te. Det blev bättre.

Nu till något annat. Jag har ÄNTLIGEN hittat suget att träna igen! Har idag införskaffat mig ett terminskort, hör och häpna, till Vattengympa denna vår :) När jag och Sara provade i höstas på Selmas blev jag supersugen men då gick det inte att hoppa in mitt i en termin men nu så, onsdag here i come!! Sen passade jag även på att köpa ett månadskort på gruppträning så jag har sikte på Zumba i första hand och hoppas även att få in Step, Box och Yoga som rutin!! Vi börjar dock soft med vattengympan och ETT pass den här veckan så jag inte tröttnar/blir sjuk/förkyld som jag alltid lyckas med.

PEPP PEPP NU PEOPLE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela