Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Måndag avklarad

Publicerad 2011-01-31 21:43:16 i Om ditt och datt,

Jobb 9-17 och sen vattengympa 18.45-19.30. Mellanlandning hemma för lite mat innan så klart. Satt igår och såg över denna vecka och vips var det söndag. Har någonting planerat VARJE dag. Är det inte träning så är det personalmöte och är det inte det så är det kurs. Lustigt det där hur allt kan sammanfalla samma vecka!!

Dammade (avsnöade) cykeln imorse och tog mig en tur idag för första gången på evigheter. Sen första snön kom skulle jag tro (!) och det är ju längesen. Det var både skönt och läskigt. Minnet av min "olycka" förra året sitter fortfarande var så lite harig är jag ju. Menmen..i faced my fear och tog det lugnt och försiktigt i backarna och vid ojämnheter. Märkligt att cykelbanorna är i bättre skick än våra vägar...jag klagar inte..är väldigt tacksam för det (för då kan jag ju cykla) men märkligt ändå att det är så.

Godkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela