Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ledig dag

Publicerad 2011-01-14 11:12:59 i Bara jag,

Superskönt med ledig fredag kan jag meddela! Vaknade första gången 8.30 av mig själv..men låg kvar till 10. Så jäkla skönt att sömnen börjar komma ifatt mig och jag börjar få en rytm i det hela igen. No sleep makes me grumpy så att säga..haha!

Vaknade med halsont och mindre snuva. Har redan svept en kopp te och fler blir det under dagen..hoppas det inte bryter ut till något värre nu när jag ska komma igång med träningen. Jag är inte förvånad för så här är det ALLTID när jag sätter igång med någon form av träning. Oavsett är min plan att besöka gymmet senare i eftermiddag och testa på ZUMBA..spännande! :)

Fortsätter äta vitpepparkorn i hopp och tro om att hålla magsjukan borta..heja heja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela