Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Knasdagar!

Publicerad 2011-01-21 19:18:46 i Om ditt och datt,

Igår var inte riktigt min dag. Började med att jag försov mig..fantastiskt. Kom till jobbet 25 min efter utsatt tid, på med kläder och möttes av barnen färdigklädda och uppställda på gården..muy bien! Tänkte att nu ska vi ha en bra dag.Vi hälsade på varandra, kramades, allt frid och fröjd. Tog en härlig promenad på jakt efter djur och vi träffade på flera och höll räkningen längs vägen. Mot eftermiddagen vet jag egentligen inte vad som hände..jag vet vad vi gjorde och vad vi pratade om men ändå fanns en känsla av noll koll.Gick hem med tanken att imorgon är en ny dag och vi tar nya tag. Men på nåt konstigt vis fortsatte den här röran halvt om halvt idag. Som pricken över i:et inför helgen fick jag en gren i fejjan när jag skulle hjälpa ett barn som fastnade i trädet och har nu en fin reva rätt över kinden..haha! Så det kan gå!! Miss klantig det är jag!! :)

Nu är det i alla fall heeeeeelg!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela