Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Mindre rolig natt..

Publicerad 2011-02-05 11:35:28 i Bara jag,

Somnade efter tolv när filmen var slut...drömmer att jag har värsta magsmärtan och ligger och slår mig själv på magen endast för att vakna till och inse att det inte är en dröm :S nog för att jag haft menssmärta förr men detta var inte kul!! kilar upp och tar två ipren för att kunna somna om. Vaknar igen vid halv 9, fortfarande ont, tar en ipren till och är supertrött efter natten. Har nu varit uppe ett tag och tänkt att håller jag igång lite, äter osv borde det avta. Smärtan i magen har avtagit vilket är skönt...börjar dessvärre vandra upp i skallen. Ska göra mig en kopp te nu och kanske slumra en stund i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela