Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Högvarv

Publicerad 2011-02-02 23:12:46 i Jobb,

Denna vecka är det mycket, möte igår, kurs idag, träning hit och dit, jobb. Känns som en sån där dag när man funkar lite mekaniskt. Allt går på löpande band och man hinner inte riktigt med att tänka till.

Kursen idag var i vilket fall super! Handlade om barns tal- och språkutveckling under förskoleåren som hölls av en logoped. Bra upplägg, konkret, tydlig och många bra exempel. Såna föreläsningar gillar jag som inspirerar mig till att vilja plugga vidare, utforska mera, gräva djupare..haha..kanske skulle ha läst forskningsmetod egentligen så jag kunde forska. Jaja.

Känner att jag tappar orden..skallen är överfull. Bäst att stänga ner och säga gonatt tror jag! 

Sänder en tanke till kära S som ligger inne för  halsen ♥ tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela