Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Nedräkning i think so!

Publicerad 2011-12-19 21:18:57 i Bara jag,

Idag var det en förälder som frågade om det var nedräkning på gång och mitt naturliga svar var nej för hittills har jag inte haft någon nedräkning. Ingen julstämning, ingen gran (än så länge), snö NU men sen då?? Men nu när jag landat i soffan och fortfarande är vaken (varit på väg att somna i ca 2 timmar) så märker jag att en nedräkning och pepp inför den stundade julen är på plats!

SÅ..

- 4 arbetsdagar kvar
- endast EN julklapp kvar att fixa
- baka saffranskaka till julafton
- julstäda hemmet, badrum och stordammning kvar

Mer än så tror jag inte får stå på agendan..känns lagom och riktigt riktigt nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela