Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Ledig?!

Publicerad 2011-12-27 12:47:46 i Bara jag,

Första dagen på ledigheten och hittills har jag inte gjort någonting! Landade rumpan i soffan efter morgonprommisen och det börjar kännas nu!! Trodde det skulle vara skönt att få vara ledig men inte vet jag längre...hhm..

Ser att klockan tickar vidare och det börjar bli dags för promenad nr 2 för idag. Tror bestämt prinsen har gått och lagt sig men det brukar vara lätt att väckas när det vankas utevistelse ;)

Frågan är vad jag ska göra resten av dag? Hmm...

Julen har iaf varit mkt bra och jag ska göra mitt bästa av att NJUTA NU att jag faktiskt är LEDIG!!!! PEPP PEPP PEPP!!



Jag och min prins i juletider ♥

P.s nu vaknade prinsen så vi tar oss ut i blåsvädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela