Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Torsdag och det betyder...

Publicerad 2011-08-25 20:59:42 i Jobb,

Att det är fredag imorrn!!! och jag jobbar kortdag..endast till 13!! Så otroligt skönt!!

I onsdagsmorse ringde inte min kära klocka (trots att jag ALLTID har tre alarm) och jag vaknar av ett sms att chefen står utanför och väntar..7.15...vi börjar 7.30...PANIK!! Jag slängde på mig kläder, tvätta fejjan, packade ner sminket i väskan och hoppade in i bilen..huga huga..inte den bästa starten på dagen men dagen blev trots detta väldigt bra :) idag dock har jag varit ssuuuuper seg..så nu blir det bums ner i säng! :)

Imorrn kommer bror med skrik och panik (hans ord - vår humor - från Herkules) och hälsar på i helgen...vi gillar!!



Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela