Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Soft värre!!

Publicerad 2011-08-11 21:55:21 i Jobb,

Har haft en sån grym vecka på jobbet hittills..skönt med mjukstart så man hinner med saker!! I tisdags var jag till runt och köpte presenter till barnen som fyller, hade planering, satt o målade, lite mer planering o sen hem. Igår tog jag en sväng till IKEA på fm och inhandlade lite som saknades o nu har vi märkt att det saknas lite till..hehe..får se kanske blir en tripp till imorrn ;) o idag har jag suttit vid en symaskin större delen av dagen o sytt en kappa till vårt samlingsrum..hoppas på att borren är ledig imorrn så vi kan sätta upp den o lite annat.

Inför imorrn ska vi gå till biblan och låna nya böcker..såg ut som att vi ska få 7 barn bara..vilket fredagsmys!!

Nu efter jobbet har jag stortstädat badrummet..så jäkla skönt!! Va lite fryssen på kvällen så när jag och Rocky tog vår kvällsprommis gick/småsprang vi nästan hela vägen :) o när jag kom hem klippte jag gräset på baksidan..muy effectivo!!

Ligger o kikar på Ingen jiddrar med Zohan med Adam Sandler..väääldigt låg humor..men helt ok ;)

Ska försöka somna snart..hade skitsvårt att somna igår..blev efter 01.30..inte bra..så det får inte bli sent ikväll!!

Natti natti people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela