Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Slutkörd

Publicerad 2011-08-03 16:22:11 i Jobb,

Och bara halva veckan har gått..haha..jag är inte gjord för det här ;P maten flöt på bra, en hel del disk som fick tvättas både två och tre gånger för maskin inte gjorde rent ordentligt...STÖRANDE!!

På eftermiddag satt jag ute med ett barn i sandlådan och byggde och kände hur luften bara gick ur mig, hade nästan kunnat somna på plats sittandes..haha! Långdag imorrn, halva i köket, halva ställa iordning på avdelningen och sen är det freeeedag :) och jag jobbar 7-13.30..det e nice..mindre nice med 7 då tidigare mornar inte riktigt är min grej men det ska nog gå ;)

Känns lite surt att det är superväder nu de här dagarna när man är tillbaks på jobbet men så får det va. Nästa år om jag är ledig kommer det säkert regna med min tur..:P

Iväg och handla kanske??...suck..



Rhodos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela