Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Måndag och 1 augusti

Publicerad 2011-08-01 19:43:21 i Jobb,

Då var man tillbaka på jobbet igen och första dagen har gått supersmidigt!! Lagade makaroner och falukorv idag vilket var det lättaste på hela veckan skulle jag tro...hehe..alltid så svårt att beräkna hur lång tid alla moment tar, vattnet till pastan innan det kokar, hur mycket ugnen ska va på för korven osv..men jag höftade lite och det gick bra! Imorrn blir till ris och chili con carne..ska nog ordna sig det med ;)

Har kommit hem, käkat, rensat lite i en låda som pajat..IKEA är billigt men inte alltid det bästa. Varför lägger man en tunn tunn spånskiva som botten?? Lådor är till för att förvara saker!! Men det gick ju att ordna.

Fick nu sätta mig vid datorn så darling skulle se på fotboll..träningsmatch...geek-it värre..haha..menmen vad gör man inte :P ska snart göra mig en kopp te och sen ta en kvällsprommis med prinsen!



(jag - lördagskväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela