Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Lördag

Publicerad 2011-08-06 10:10:35 i Om ditt och datt,

Vaknade alldeles för tidigt imorse..eller fått för lite sömn...är en riktigt tröttmössa efter veckan som gått! Väntar just nu på att tvätten ska bli klar så jag kan bege mig ut på en prommis i spåret, får även med mig Sandra..sweet! Då vet jag att det blir powerwalka av...haha.

Igår var vi ut till Ellen och Sonny i deras sommarstuga på grillkväll!! Supermysigt!! Satt ute under tak och pratade, skrattade..skönt att kunna njuta av sommarens sista kvällar! Något jag tänker ta vara på!!!

Vad som händer resten av dagen är fortfarande osäkert..det får visa sig :) jag är öppen för förslag!!



tar även med mig prinsen så klart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela