Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Kluven...

Publicerad 2011-08-18 18:11:18 i Motion,

Såg precis att min uttänkta plan för höstens träning sprack..Actic har inte step längre...grrr..jag som hade en sån bra plan med träning:

 - mån: vattengympa
 -  tis: step
 - ons: afro

Vet inte om jag är så sugen att betala 350 kr i månaden (vattengympan kostar för sig) för att bara kunna gå på afron en gång i veckan. O det finns inget annat som intresserar heller, iofs kanske Zumban men då är den före Vattengympan och två pass efter varann känns lite överkurs och särskilt för mig!! HAHA!

Är det så pass att det är dags för även mig att gå över till Friskis och Svettis?? Mycket möjligt! Ska sätta mig och kika på hur deras pass ligger..kan ju vara en idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela