Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tisdag 110426

Publicerad 2011-04-26 20:05:03 i Det vardagliga,

Skönt med kort dag, flytit på väldigt bra, även mkt trevligt att återse kollegor och barnen så klart :) imorgon ska jag göra självporträtt med min grupp och på torsdag ska vi ha maskerad och sen är det fredag. Fort, fort, fort går det..gillas!! Så jäkla skönt med vår!

Tog en kvällsprommis med prinsen för en stund sen och på vår väg mötte vi en äldre dam: nääää är det hundvalpen? Jaaa svarar jag lite försiktigt. Min dotter berättade att hon träffat på en så söt hund, det måste ju va han? Är han fyra månader? Jaaa..och efter en stunds pratande kom vi fram att det var hennes dotter och barnbarn jag träffat i förra veckan..haha..lokalkändis redan ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela