Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Snart kväller

Publicerad 2011-04-17 21:44:26 i Om ditt och datt,

Denna helg har varit bra och välbehövd! Har hunnit med en del, skulle gärna hunnit med mera, en dag till ledig kanske? Får tänka att det är kortvecka framöver och att det förhoppningsvis blir mer tid i helgen som kommer.

Tog mig ner till hamnen och fikade på Kajens under eftermiddagen med Sara o Ida, mkt trevligt i vårsolen :) Träffade även på Ellen och Catta som slog sig ner..supernice! Ibland är det lilla det som är värt något. Under kvällen blev den en snabbtripp till Sala..also very nice.

Till kvällsmat gjorde jag kokt ägg för första gången. Im very impressed att jag lyckades koka ägg..haha!! Nu inväntar jag bara lugnet här hemma innan John Blund får entra..prinsen ligger redan och sover så sött.

Natti natti säger vi!!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-04-19 13:46:40

hm jag som trodde du även träffade mig.. måste ha sett fel då... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela