Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Sämsta jag

Publicerad 2011-04-16 10:56:49 i Hemmet,

På att blogga just nu. Datorn är inte prio alls. Har skaffat internet till mobilen så allt det primära kollar jag där nu. Har ingen app för bloggen..ska kolla över det där tänkte jag.

Den här veckan har varit full med kurs, sena kväll, träning och utvecklingssamtal. Jag är helt slut!!

I helgen har jag tänkt göra så lite som möjligt..bara mysa hemma och återhämta..fixa här hemma. Har i vanlig ordning satt igång en tvätt och ugnen står på rengöring. Ska även åka till djuraffärn för att inhandla mat till prinsen o lite annat. Även köpa olja så vi kan olja in uteskärmarna..mycket hemmapyssel med andra ord..me like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela