Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Oj vad hände?

Publicerad 2011-04-09 14:45:20 i Det vardagliga,

Ser att jag inte uppdaterat på en vecka! Skäms på mig!! Denna vecka har verkligen sagt svisch o min ork har varit på noll. Fyra av fem nätter har vi varit vakna 2-3 timmar och det har satt sina spår, plus sena kvällar på jobbet med möte och hittan dittan. Jag har varit helt sluuuuut!!

Idag vaknade jag vid 9, hade nog kunnat lega ett tag till men tyckte jag kunde gå upp. Va hemma bara en kort stund sen åkte jag och Rocky till mamma och pappa och hälsade på. Han har busat till tusen och sprungit runt ute i trädgården och nosat som en tok. Hittade en pinne som var trippelt så stor som han..haha..men den skulle han ha. Efter ett tag somnade han gott vid mormors fötter och sover än! Och då har vi ändå snart vart hemma i en timme. Han är också sluuuut min lilla prins. Jag sitter o väntar på att Markus ska komma från systemet så ska vi åka ut till Skultuna. Är ska shoppas muminmuggar :)

Till att väcka prinsen..vi hörs senare!!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2011-04-13 20:29:41

"OJ VAD HÆNDE" haha kommer du ihåg det uttrycket?

miss u

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela