Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Mornings here!!

Publicerad 2011-04-10 09:35:39 i Hemmet,

Blev väckt kl 8 o fick glatt gå upp. Nu sitter jag ensam igen då lillskiten ville sova igen...haha..jag har lite jag vill göra idag så jag tvingade mig själv upp. Vi hoppas på det bästa!! Ska snart ut till förrådet och röja lite, pappa ska komma över med lite saker han vill ha in där. Sen är det ju det där med baksidan..den ser förjävlig..det har rasat skit från taket och det är geggit och äckligt. Får se om vi kan ta en tur till återbruket o slänga skiten..eller får se..det är mer ett måste!

Shoppingen igår blev lyckad, me very happy, tre muggar o en tekanna+mjölkkanna och ny duk till köket. Bilder kommer!

Hears you later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela