Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Måndag

Publicerad 2011-04-11 20:27:13 i Det vardagliga,

Denna dag har verkligen känts superlång, har ju varit kanon väder hela dagen o vilken värme!! Våren är här!! Och egentligen har det väl inte varit några större skillnader från andra måndagar men ändå har den känts lång. Kanske för att jag vet att det kommer bli sena kvällar hela denna vecka.

Har inte gjort nå särskilt under kvällen, vi har ätit, tagit en kvällsprommis o jag har myst i soffan med te. Prinsen och jag är själva ikväll och han har varit iväg på äventyr större delen av dagen då Markus varit hos tatueraren så han är minst sagt trött. Ska snart gå och lägga mig jag oxå..har The Blackout på i bakgrunden på femman...njjaa måste jag väl ändå säga. Inväntar CSI istället :)

Har hört att det kommer bli mulet och regn i två dagar framöver..hhmm..jag som tänkte ev promenera till jobbet imorrn iaf..vi får se.

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela