Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Natteblunder

Publicerad 2010-09-25 01:44:09 i Funderingar,

Måste vara övertrött eller hög på sockerintag eller nått, brukar inte vara vaken vid denna tid bara så där..vet inte riktigt..det spökar i skallen tror jag..många tankar fram och tillbaka..känns inte riktigt som den här veckan har existerat. Den har bestått av jobb och min onda rygg känns det som, jag har glömt världen lite granna. Jag antar att det måste få vara så ibland så man kan plåstra om sig själv också utan att känns samvetet som pockar på..hhm antar att det här bara blev en massa svammel...men just nu är det lite så...måste komma ikapp på nåt sätt.

Idag har jag vilket fall haft en ledig idag och den har varit mycket bra. Jag är glad för er som finns och vill vara i min närhet..kärlek till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela