Just me

...om allt, inget och det däremellan...

En sån dag

Publicerad 2010-09-09 19:56:44 i Bara jag,

Idag var en sån dag när jag inte kände att jag gjorde mitt bästa...det brast...jag blev arg..och jag är mindre nöjd kan man säga. Jag bad om ursäkt och har verkligen reflekterat över vad som hände och tänkt till och ska inte göra på samma vis igen. Känner att det har varit mycket på sistone och som person klarar man inte allt, och jag är väl en sån som tar på mig mycket också och tycker mig klara av det, höga krav. Ska bli bättre på att säga nej och se mina begränsningar. Risken är annars att hålet i min mage bara blir större. 

Nu ska jag koka mig en kopp te till och mysa ner mig i soffan till ett avsnitt av idol :) och hoppas på en bättre morgondag!!

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela