Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Storätare?!

Publicerad 2010-10-05 20:34:45 i Jobb,

Haft en riktigt låååång dag idag..jobb 8-16 och sen möte 17-20. Har varit ute och andats luft i ca 1 timme max idag på hela dagen och det känns :S Nu ska jag ta mig en skön varm dusch och sen bädda ner mig i sängen och mysa framför tvn :)

När vi har möte brukar vi alltid käka tillsammans innan vi sätter igång, och idag tog jag pizza för ovanlighetens skull (brukar alltid ta kebab i någon form, då inte pizza) och jag smäller i mig hela...HELA!!!???!! Det är nog första gången..helt sjukt..och ruskigt god var den också..haha.. :)


(minns ni denna....haha...)

Ps. det blev ingen tatuering för darling igår..tatureraren var inte klar med skissen..så vi får vänta till fredag...d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela