Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Sista oktober

Publicerad 2010-10-31 18:55:22 i Favvo,

Imorgon går vi in i november månad, there's no escape, hösten är här. Och snart även regn och rusk mer tyvärr. Hhm vet inte riktigt hur jag ställer mig till det än, måste kluras.

Helgen har rullat på och har varit mycket bra!! I fredags åts det grekiskt och The Social Network sågs på bio med Ida och Marcus, mkt trevligt!! Filmen handlade om grundaren till Facebook och hur det hela startade..väldigt intressant och helt sjukt att Facebook är värt över 25 miljarder DOLLAR.

I lördags åkte jag till Sala och fick gå på fest hos WGE och gick på hotellet för första gången på hundra år känns det som och det var riktigt skoj..kvällen var top notch så att säga ;) Idag har jag bara slappat, förmiddag med Fia, eftermiddag hos mör och får och kvällen fram till nu hos svärföräldrarna. Resten av kvällen ska jag fortsätta förbereda inför morgondagens utvecklingssamtal och sen mysa i soffan med darling.

Helgens nackdel är att jag dragit på mig en mindre förkylning så jag har varit lite rosslig men tycker ändå jag klarar mig ur den väldigt bra, har just nu en hosta som irriterar men annars mår jag fint! Hoppas det fortsätter så!!

Kommentarer

Postat av: Crisis Communications

Publicerad 2011-01-25 15:34:01

Very good guestbook. Interesting!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela