Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Hektisk vecka

Publicerad 2010-11-06 09:56:03 i Bara jag,

Min frånvaro beror på mycket, arbete, utvecklingssamtal, förberedelser, tandläkarbesök, middag, umgänge med vänner och loveones. Det har helt enkelt varit fullt upp!!

Idag är jag tröttare än tröttast..vaknade första vändan vid 07 och sov sedan i omgångar..inte skönt alls...tur man kan ta igen det inatt istället.



Tack alla för en supertrevlig kväll igår!! många skratt måste jag säga. Jag, Sandra och Fia gick på årsfest och det var riktigt skoj. Nu förstår jag hur det kan vara när man är med i en klubb som bryr sig, väldigt trevligt och familjärt måste jag säga.

Har iaf hunnit med en del idag trots tröttheten. Fick ett ryck efter lunch och gjorde mat...var sugen på soppa av någon anledning..haha..och gott var det :) har kört två maskiner tvätt och inväntar på att en sista ska köras.

Jag och älskling tog oss en sväng till Erikslund också och kom hem med en riktig gottepåse :) I helgen var vi på spelmässa i Kista, anordnat av Gamex, och blev lite inspirerade kan man säga. Så numera har vi Playstation 3s satsning Move med trådlösa kontroller till olika spel, motsvarigheten till Wii antar jag, typ samma. (jag har ju inte så stor koll kan jag starkt erkänna) Menmen jag fick köpa mig Singstar Dance vilket kommer spelas flitigt här hemma kan jag meddela :) Tack älskling!!!




Favvo bruttan finns så klart med!!! Nu kör vi :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela