Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Godmorgon

Publicerad 2010-11-27 10:04:08 i Nöjen,

Skönt att vakna utvilad innan klockan ringde idag. Har sovit kasst hela veckan och dragit in i det sista innan jag klivit upp. Har ätit frukost och uppdaterat mig på webben en snabbis samtidigt som jag tittar färdigt på The Princess and the frog som jag började på häromdagen...helt ok film!!

Ska strax göra mig iordning, idag blir det utflykt till Vallby och Julmarknad! :)



(oh naturell so far :P)

Kommentarer

Postat av: My (forna arbetskamrat)

Publicerad 2010-12-01 12:03:15

du alltså jag sitter och tittar på top model som går i repris på vardagar när jag kommer hem. jag har sett en tjej som är så jävla lik dig. hon heter Fo. hon är så söt att man nästan vill äta upp henne!

var bara tvungen att säga det!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela