Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Oväntat

Publicerad 2010-05-30 21:20:22 i Om ditt och datt,

Svängde förbi lägenheten nu på kvällskvisten för att hämta diverse saker och möts av en hund som sitter på första våningen och stirrar på en av dörrarna. Min första tanke var om alkisgrannen stängt ut en hund eftersom den satt utanför dennes dörr. Sen tänkte jag om det var grannen ovanförs hund. Jag började gå emot hunden som fint morrade åt mig som gjorde att jag backade några steg. Vad gör jag nu?? tänkte jag. Ser då att karln till grannen i mitten parkerar utanför så jag inväntar honom. Jag frågar om han ska in i trapphuset och blickar menande mot hunden..."ja men har hon smitit ut" säger han. Hunden blir av eld och lågor när hon ser honom och följer fint med "husse" upp medan han förklarar att grannen lämnat dörren olåst och hunden brukar hoppa på dörrhandtaget och öppna åt sig. Men du behöver inte oroa dig...hon är snäll. JO TACK!! Det tror jag vad jag vill på. Riktigt obehagligt och ännu en bekräftelse på att det ska bli skönt att flytta därifrån!!

Förutom denna lilla hjärtklappning har dagen varit mycket bra. Jag har varit i Sala och förberett Lisa med smink och håruppsättning inför balen...hon och Lukas vart så fina :) Ska försöka få tag i en bild sen och visa er :) Fick två muggar ur en serie som jag suktat efter som tack...hur gulligt som helst!! :) hade ni verkligen inte behövt...tack tack :)

Avslutar med detta och säger nu gonatt..håll tummarna mina vänner för att allt går vägen imorgon, opponering av examensarbetet here we come!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-31 08:50:05

Jag saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela