Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Snart dags

Publicerad 2010-03-07 11:32:04 i Skolan och sånt,

Imorgon smäller det, första dagen på sista praktiken, ojojoj! Kul ska det bli. Har suttit och sammanfattat lite här en stund inför en gruppreflektion och känner ett litet sug att sätta igång med meritportföljen...sjuk känsla men sann. Tror dock inte att det blir så idag..får suga på den karamellen ett tag till. Men det känns skönt att jag i skallen är en bra bit på vägen iaf, blir bara att få ner det på papper sen.

Helgen har för övrigt gått i ett och varit bra. Blev inget Gävle igår tyvärr utan är framflyttat ett par helger, tråkigt men inte mycket att göra åt. Blev en sväng på stan istället (och jag såg allt för mycket jag vill ha :S) och lite renoverande innan det var dags att bege sig ut till Mossan. Mkt mkt trevligt!! Schlagerråtta som jag är blev jag så klart glad när Pernilla gick vidare..härlig dänga det där :)

Önskar er en skön söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela