Just me

...om allt, inget och det däremellan...

"Just another manic monday"

Publicerad 2010-03-01 19:55:31 i Det vardagliga,

..alla minns vi väl den gamla dängan ;P ...min dag har varit väldigt bra och flytit på smidigt så varför just den låten har fastnat i huvudet vet jag inte..hehe..men så är det...

har suttit här en stund och försökt hitta inspiration till att ändra bloggen lite...känner att den behöver en ny touch...men jag har kommit av mig...som vanligt...fick ett trevligt avbrott här på kvällskvisten i form av besök, och sen har jag diskat och pratat en stund i telen och nu blir det väl inte mer av detta. Borde även plugga så ska göra ett försök med det...det gamla samvetet gnager mig lite granna känner jag. Märker att jag svamlar iväg och meningarna inte riktigt är som dom ska så jag gör något annat istället :P

Ny dag imorgon..jobb vankas :)

Ps. Fick även se idag att Lady Gaga kommer till Sverige!!! Tror ni jag vill gå eller??!!!!! Som jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela