Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tröttis

Publicerad 2010-06-08 21:41:12 i Hemmet,

Efter två dagars släpande med grejer är den flicka väldigt trött. Igår tömde vi förrådet på alla saker i princip. Fyllde en kärra med saker som skulle till returen och lite där till. Idag har vi varit förbi lägenheten och hämtat mina soffor och det var inte det lättaste, på något vis kan jag meddela. Dom är stora, tunga och en smula otympliga och särskilt när man ska ner i ett trapphus tre våningar...men med lite hjälp och vilja så gick det bra. Tack till Lena och Håkan som hjälpte oss. Nu ska vi "bara" ställa iordning dom och hoppas på att de får plats så som vi vill ha det. Har insett att mina bokhyllor tyvärr inte får plats någonstans :S så är det någon som känner någon som vill köpa billys bokhyllor i ek hojta till! Jag har ett par stycken...

Nu ska jag ta en välförtjänst dusch och sen nanna kudden..nådigt trött jag är.

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela