Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Träning

Publicerad 2010-06-15 23:27:16 i Funderingar,

Träning hit och träning dit, många skriver här och där (läs fb) att de varit ute i spåret, på gymmet, på passet på bla på bla på bla...jag önskar verkligen att jag kunna hitta min träning som jag kan genomföra ett par gånger i veckan. Det är ju bara jag som kan ändra på min lathet och bli ett mer aktivt jag..så är det ju..varför ska det vara så förbannat svårt och varför är det alltid latmasken som vinner??

Tror vi ska göra upp en kamp...jag mot latmasken...mycket jag mot jag men ändå..kanske är det som krävs. Nog med svamlandet...måste sova!! Men vi återkommer om detta...vi har ett mission!!


The new me??? Nonononon...så långt får det inte gå (ta bilden med en nypa salt tack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela