Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Sena timmen..

Publicerad 2010-06-15 22:53:35 i Det där lilla extra,

Märker att jag har svårt att varva ner och somna in i tid om kvällarna..märks särskilt på morgonarna när jag knappt kommer upp..och då handlar det oftast om att gå upp vid 8...hehe..:P Tror jag måste vänja av mig vid att behöva sova så mycket...sex timmar borde räcka.

Igår kom jag och Markus iväg och tog det sista och idag hjälpte Lena mig med att tömma det absolut sista till återbruket och en vända till garaget. Nu är lägenheten tom. Städning ska ske imorgon och sen om allt går som det ska får jag lämna ifrån mig nyckeln redan i mitten på juli...vore ju kalas :)

Idag har jag i vanlig ordning arbetat och sen under kvällen vistats ute i Vibo, fick en födelsedagspresent i efterskott..tack så mycket...me like very much :)



Kan även passa på att visa ett till fint armband jag fått nu när jag lyckats ladda lite bilder på nya datorn :)



Jag säger TACK och GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela