Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Samlar vuxenpoäng

Publicerad 2010-06-02 23:01:56 i Om ditt och datt,

Har ordnat med adressändring, och lyckades dessutom spara mig en slant då det var billigare om man var student eller under 26 år, är ju varken det ena eller det andra inom några dagarna så det var ju skönt det ;) Har visat lägenheten för två personer idag, den ena tog mindre än två minuter (tittade bara in och knappt det) och den andra tog lite längre. Har en till visning på fredag. Hoppas att den som får den vill flytta in tidigare så jag slipper hyran. Passade på att ta med mig lite mer saker när jag ändå var dit. Alltid bra att få undan så mycket som möjligt när jag ändå är där så det blir mindre sen. Är dock en del saker som ska ses över, packa i separata kartonger som ska förvaras och så vidare och så vidare...men det får bli ett senare bekymmer.

Har skrivit lite på meritportföljen idag och förväntas skriva mera imorgon och fredag. Nu tror jag dock att det är dags att bädda ner sig, kommer behöva all den sömn jag kan få känner jag! Imorrn väntar jobb och utflykt till Djäkneberget hela dagen..härligt värre i detta underbara väder som jag hoppas håller i sig framöver!! Ska tom promenera till jobbet imorgon...det ni ;) inte illa för lilla lata Karolina ;)

Natti Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela