Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Home again

Publicerad 2010-06-25 09:36:17 i Bara jag,

Hemma igen efter ett par härliga dagar på andra sidan..vädret kunde ha varit lite bättre men annars som alltid har jag haft det super!! Myst med tanterna (läs farmor och mormor), småshoppat (två par skor) och lite annat smått och gott :)

Skönt att komma hem och ha TRE hela dagar ledig, lyxigt värre för fröken Nowak. Har ju en del att packa upp nu när allt är hemma så det är ju bara att sätta igång. Igår köpte jag och darling nya utemöbler (eller han köpte jag följde med). När vi packade upp bordet visade det sig vara kantstött :S In med det i bilen och tillbaka till Maxi för att byta. Det fanns bara visningsexet kvar så vi frågade lite fint om det man kunde få någon rabatt. Javisst sa han, antingen rabatt på bordet eller kan ni få två stolar. Tackar tackar sa vi och kom hem med två till stolar :) Under kvällen pysslade vi lite därute och idag ska det fortsättas. Ska strax iväg för att hämta mor min och vi ska handla blommor :)

Hörs lite senare!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela