Just me

...om allt, inget och det däremellan...

B-day + Tömning del 1

Publicerad 2010-06-12 18:23:38 i Det där lilla extra,

Igår fyllde lilla jag år, 26 närmare exakt. Jobbade på dagen och sen blev vi bjudna på mat hos Markus föräldrar..supergott..tackar tackar :) var helt slut efter dagen och fick jätteont i halsen och svettningar..en viss förhöjning av kroppstemperatur kan jag säga...:S fick jättefina presenter av Markus och hans familj...ett par konsertbiljetter och en ny laptop...snacka om att jag tappade hakan när jag öppnade paketet...en kombinerad examens och födelsedagspresent...tusen tack!!!

Imorse sov jag ut riktigt länge och det märktes att jag behövde det...var helt slut som sagt efter gårdagen. Efter lite frulle och så åkte jag över till lägenheten för att börja tömma,fick hjälp av Lena och Håkan, tack så mycket!!! Mitt namn står inte längre kvar på dörren iochmed adressändringen...lite konstig känsla måste jag säga..hehe.

Har packat upp lite kartonger här hemma som ska fyllas på nytt imorrn när tömningen fortsätter, har "bara" byrån i hallen, bokhyllan och garderoberna kvar och sen de möbler som står kvar så inte alls farligt! det gillas!!

Nu ska jag sluta svamla här, darling vill att jag ska spela lite hockey med honom så jag ska göra det innan jag ska kila över till mor och far som kommit hem från utlandet :)

Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela