Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Rensning

Publicerad 2010-07-07 20:24:02 i Hemmet,

Efter maten passade jag på (läs tog tag i) att rensa och ställa iordning i förrådet. Ena hyllan därute rasade för ett tag sen för den var för tung och jag/vi har inte orkat ta tag i det men idag när grabbarna spelade passade jag på att ta mig en stund där ute. Fick lite ordning till slut och nu har jag separerat de kartonger som ska packas upp (har ännu inte blivit en kartong per dag som var tanken) och fått in två av fyra cyklar som stått här hemma. Mycket nöjd! Hade även tänkt att packa upp två av dem kartonger som kom med in men blir inget mer av det...är igentäppt av denna härliga allergi och snart är det fotbolldags som tidigare sagt..vad väljer man ;)

Trevlig kväll gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela