Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Hästpass x 3

Publicerad 2010-07-07 17:09:34 i Jobb,

Det är sommar och jag är i vanlig ordning åter på Prolog. Har de första tre dagarna jobbat över i princip 2 h varje dag..haha..det är sommar och Prolog..som alltid mycket att göra men samtidigt skönt att vara sysselsatt :) så det har inte blivit mycket tid över att blogga på kvällarna, hinner lagom hem för att äta lite, umgås med karln och sen sova för att klockan ringer tidigt nästa morgon. menmen bara köra på :)

Ikväll hoppas jag iaf kunna hålla mig vaken och se hela matchen mellan Spanien och Tyskland..kan bli en bra match :)

På återskrivande!!



(vet inte hur mycket det syns men jag har lyckats göra en inbakad fläta på mitt än så länge relativt korta hår!!! :) det tar sig med längden äntligen..spara spara spara är tanken :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela