Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Torsdag

Publicerad 2010-01-14 16:21:51 i Bara jag,

Tog mig en riktig sovmorgon idag..gick upp 11..hihi..hoppade in i duschen, gjorde mig iordning och cyklade ner på staden för att möta upp Mange på lunch. Vi tog Mongoliska...så jäkla gott!! Sen tog vi en vända på stan och kikade på det ena och det andra. Finns mycket man vill ha..haha..(som alltid) men det får vänta...allt inom sinom tid.

Kalenderna som jag visade häromdagen har jag beställt via photobox.se. En hemsida jag varmt kan rekommendera!! :)

Nu ska jag sätta mig och njuta av en kopp te (köpte två nya sorter när jag var ner) och invänta far min som ska komma och hjälpa mig med diverse saker..hoppas jag kan få med honom ut på Erikslund också..hihi.. :)

Redovisningen igår gick bra förresten..skönt att den är över..och jag fick även efteråt ventilera en del med en person som jag verkligen behövde..superskönt att få lätta den frustration som legat ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela