Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Tisdag

Publicerad 2010-01-12 11:31:24 i Bara jag,

Ledigheten fortsätter :) har nog aldrig njutit så här mycket av att vara ledig :) menar inte att kasta det i ansiktet på er som jobbar, men ni som känner mig vet att jag ALDRIG är ledig så det här är jag värd :)

Kom två roliga brev genom inkastet idag, ett paket att hämta ut på ICA och min kalender har äntligen kommit!!! och så fin den är!!! Nu kan år 2010 börja på riktigt :)

Tog en sväng på Hälla igår också med Malin för att lämna tillbaka diverse grejer och jag unnade mig en tröja..så skön och fin :)

Ha en bra dag :)

 

Kommentarer

Postat av: frida och nellie

Publicerad 2010-01-12 11:36:30

Härlig och vara ledig!!!



Vart har du beställt kalendern??

Hoppas allt är bra annars med dej!

kram frida

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-14 09:41:58



så cool kalender.=) Får man fråga dig var du har beställt den???



Hoppas allt är bra med dig??



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela