Just me

...om allt, inget och det däremellan...

The Studio

Publicerad 2010-01-24 20:52:49 i Det där lilla extra,

Så där då har även jag varit på The Studio och fotograferats :) efter mkt väntan fram och tillbaka var det vår tur...många mindre bra och några bra bilder blev det...jag är nöjd :) var dock lite missnöjd med sminkösen..det blev bra i slutändan men det känns lite slafsigt och halvdant till en början och hon var slarvig...menmen...blev ju som sagt bra i slutet :)

Ska sätta mig och läsa lite nu inför morgondagen..blir en lång kväll känner jag...menmen..det har det varit värt :)

Imorrn väntar skolan och sen sthlm!!! :)

Kommentarer

Postat av: Liten

Publicerad 2010-01-24 21:26:37

Snygging =)

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-01-24 22:58:48

Snyggt:) Dom har inte världens bästa sminköser på the studio har jag märkt...men har man tur lyckas dom ta en bra bild;P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-01-25 11:02:16

SNYGGING DÄR!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela