Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Rensning...

Publicerad 2010-01-03 20:24:03 i Det där lilla extra,

Idag har Malin varit här och hjälpt mig att rensa garderoben..vi körde igenom allt...och det behövdes verkligen..fyra kassar bort!! Så på en del ställen i garderoben och byrån är det nu tomt :) Skönt att få bli en med en del som varken kan eller vill användas...duktighetspoäng till mig!!

Senare tog vi en sväng ut till Hälla, Malin shoppade loss lite och jag gick lös på Maxi...haha..mkt bra gjort av oss ;) Tro det eller ej så kom jag bara hem med strumpor och en mössa från Hälla..ja jag vet, ytterligare en mössa..menmen...den va ju så fin och skön ;) och på rea dessutom! Tack för idag Malin!!!

Nu blir det lite undanplockning här hemma och sen soffan resten av kvällen...ny vecka imorgon, ny dag och nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela