Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Randigt javisst!!

Publicerad 2010-01-07 20:37:55 i Bara jag,

Har upptäckt att jag har en viss förkärlek för randigt...strumpor, tröjor, t-shirts..kanske ska variera mig lite?? Visserligen är storleken på ränderna olika och likaså färgerna..men..hhmm..jaja...gillar mina plagg och det är väl det viktigaste?? Tog mig ner på staden efter jobbet idag och kom hem med diverse plagg..mkt nöjd..ska dock lämna tillbaka två linnen som inte passade..måste nog inse att jag inte har så lång överkropp som jag ibland tror..sådana bekymmer jag har ;)

Imorrn är sista arbetsdagen på förskolan för ett tag framöver..känns lite tråkigt nu när man ändå varit där ett tag i sträck att det ska gå ett tag till nästa gång..menmen...så är det...bara vänta :)

Ha en trevlig kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela