Just me

...om allt, inget och det däremellan...

Paket :)

Publicerad 2010-01-05 16:39:34 i Det där lilla extra,

Hade ett paket att hämta ut idag när jag kom hem, mina plagg från gina hade kommit!! och alla passade!!! Kan det vara så att mitt postordersinköpsdilemma har försvunnit?? Inte bra för min plånbok iså fall...jaja..denna gång passade det iaf och det är vi glada för :)

Jobbade halvdag idag och stack sen direkt till gymmet, inga ursäkter här, körde kondition och armar...jäklar vad det kommer kännas i dagarna framöver..menmen..vill man vara fin får man lida pin så är det. La även upp ett nytt program så nu är det bara att hoppas på att jag tar mig dit och fortsätter i samma anda...har redan packat väskan inför nästa gång..bra va?? :)

Ska ta och slappa lite nu och ladda inför morgondagen..hoppas det går bra...brace yourself!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela